Mystery House – Šovakar būsim slepenie aģenti!

Sveiks lasītāj,

Šoreiz iepazīstinām Tevi ar Mystery House! Kas tad tas tāds īsti ir? Mystery House piedāvā tematiskas spēles, kuru galvenais uzdevums ir 60 minūšu laikā izkļūt ārā no istabas, risinot dažādus uzdevumus un šķetinot pavedienus! Šobrīd pieejams spēles – “1985 – ceļojums pagātnē”, “”Misija: Rīga-Spiegu spēles” un “Dr. Cinks – Glābjot pasauli”. Siltajā 19. februāra vakarā mēs visas trīs Iveta, Laura un Vivita, piedzīvojumu spēļu ekspertes ar pieredzi, devāmies pārbaudīt savus spēkus Mystery House spiegu misijā.

 

Mazliet informācijas par pašu istabu un tās mērķiJūs esat komanda, kas sastāv no pasaules labākajiem aģentiem. Tikai gaišākie prāti, strādājot kopā, varētu paveikt šo misiju, proti, ielauzties dubultaģenta Pētersona dzīvoklī, lai nolaupītu slepenos dokumentus. Jums ir jāatver seifs un jāpazūd, pirms ierodas aģents. 

 

Ierodoties mūs sagaida pavisam smaidīgs latviešu puisis Jānis, kurš vēlāk iepazīstinās arī ar spēles noteikumiem. Dodoties iekšā istabā virsdrēbes jāatstāj uz pakaramā un āra apavi arī jānovelk, taču par to nav jāuztraucas, jo visas telpas klāj mīksts, tīrs paklājs un šeit ir patīkami silts un mājīgs. Patīkami, ka ir padomāts, kur droši atstāt savas mantas spēles laikā. Priecīgas par šādu iespēju zīmīgi aizņemam skapīti ar numuru 1.

 

Brīvā gaisotnē pārrunājam spēles noteikumus, ko drīkst un ko ne. Lai spēle noritētu veiksmīgāk, tiek parādīts kā darbojas specifiskas slēdzenes un kā pareizāk ar tām apieties. Mums patīk jokot, par laimi Jānim arī! 🙂 Tomēr kaut cik jokus metot pie malas ejam iekšā spiegu istabā un 60 minūšu laikā centīsimies no tās arī tikt ārā.

 

Šī ir vidējas grūtības spēle un mēs varam galvot, ka tā tiešām arī ir. Šoreiz iepriekšēja pieredze nāk talkā un zinām, ka jāpārbauda ir katrs stūrītis, savādāk nesanāks. Pavedieni un sakarības ir jāmeklē cītīgi, jo palaižot garām kādu sīkumu, var gadīties, ka spēle apstājas un tālāk neko nav iespējams izdarīt. Bet par laimi šajos gadījumos nāk talkā Jānis. Kā īstiem spiegiem pienākas viņš uzsāk sarunu: “Mayday, mayday, aģenti, vai nepieciešama palīdzība?”. Jā, ir gan nepieciešama! Ar vienu mazu mājienu pareizā virzienā spēle turpinās. Kopumā palīdzību drīkst izmantot 3 reizes, tāpēc ir rūpīgi jāizvēlas moments, kad to darīt un ko tieši jautāt.

 

Viss nostājas savās vietās un uzdevumu risināšana sāk vesties raitāk. Esam azartiskas, un prieks par to, ka sanāk, nāk tikai par labu. Skatoties pulkstenī, secinām, ka atlikušas 30 minūtes. Ceram, ka būs rekords, un par godu tam, skanot kādai slavenai M. Džeksona dziesmai, Iveta izmēģina, vai iespējams moonwalk ar dubultaģenta skapī atrastajām pleznām. Tā teikt, deja par godu gaidāmajai uzvarai.

 

Un te nu mēs smagi maldījāmies! Nebūs nemaz tik viegli kā bērnam atņemt konfekti. Galvenais durvju kods neder, meklējot īsto kodu pulkstenis sit jau piecdesmito minūti. Būs jāizmanto pēdēja iespēja sazināties ar mūsu glābēju! Tas, protams, palīdz, bet nebūsim naivi – priekšā nekas uz paplātes netiek pasniegts. Devis labu padomu Jānis mūs atstāj atkal trijatā.

 

Kodu mums, protams, izdevās atminēt, bet kā? Tas gan ir noslēpums, kas jāatšķetina katram pašam! Savādāk taču no spēles nebūtu jēgas!

10430475_659462060842835_4219491760504178218_n

Mūsu rezultāts: 53 minūtes! Par godu arī tam laimīgo aģentu kopbilde – dokumenti atgūti un no dubultaģenta Pētersona dzīvokļa arī veiksmīgi izbēgts. Ja arī Tu vēlies doties slepenā misijā, glābt pasauli vai ceļot laikā, ieskaties Mystery House piedāvājumos ŠEIT!

 

 

Comments

comments